Alla vi som gillar Maria

onsdag 28 september 2011

Kursutbud hösten 2011

Det finns platser kvar på en hel del av de kurser jag tänkte hålla i höst. Kurserna vänder sig först och främst till män men vid behov finns det även plats för kvinnor. Skicka in din ansökan snarast - först till kvarn gäller!

Hushållsnära kurser

Delkurs 1:

Är det sant att toapappret växer ut på rullen om man inte byter den när den tar slut?

Diskussionsgrupp


Delkurs 2:

Är det möjligt att fälla upp sittringen innan urinering?

Och är det möjligt att fälla ner den igen efter urinering?

Praktiska övningar



Delkurs 3:

Flyger de smutsiga tallrikarna själva in i diskmaskinen?

Lösningar och exempel på DVD

Delkurs 4:

Lär dig att hitta saker istället för att gapa och vända uppochner på huset. Uppnås genom att lära sig att ställa saker på dess rätta plats.

In-nötningsmetoden


Sunt förnuft-kurser

Delkurs 1:

Att ge blommor till din älskade skadar inte din hälsa.

Bilder och ljudband

Delkurs 2:

Våga stanna och fråga efter vägen när du inte hittar.

Berättelser ur verkliga livet

Delkurs 3:

Är det genetisk möjligt att hålla tyst när frun kör bilen?

Körsimulator

Delkurs 4:

Lär dig skillnaden mellan fru och mamma.

Rollspel

Delkurs 5:

Lär dig älska Ullared och shopping.

Andningteknik, meditation samt mental träning.


Eftersom min sambo har klarat åtminstone hälften av kurserna så vet jag att det är möjligt att uppnå resultat men jag lämnat inga garantier.

Välkommen med din ansökan snarast.

8 kommentarer:

  1. TACK, Maria för att du får mej att skratta högt när hemlängtan e stor... :) Hur konstigt de än låter så saknar ja Maxit... ;)KRAM Jennie

    SvaraRadera
  2. Vi saknar dig med vännen!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Inget dumt kursutbud du har här inte...t.ex. den om att våga fråga efter vägen skulle troligen spara en ansenlig mängd bensin...;)

    SvaraRadera
  4. Jag har sett de där kurserna förut och de är underbara ... synd att de inte fanns medan jag var gift ;-D
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, kurs nummer 5 skulle jag kanske kunna ha nytta av...eller föresten, jag måste kanske inte älska Ullared. ;)

    SvaraRadera
  6. Haha, jag anmäler maken och ungarna direkt till några av kurserna! TAck!

    SvaraRadera
  7. Hahahaha!! Briljant- du är fullständigt briljant.

    SvaraRadera
  8. Hahaha, får jag skicka min sambo på samtliga delkurser? :-)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...