Alla vi som gillar Maria

torsdag 19 januari 2017

Tre dagar går fort....

Nu har min lilla minisemester swishat förbi och det är dags att återvända till jobbet. Tanken var att jag skulle vara ledig fem dagar men på grund av att jag är så himla snäll och för att en hel drös var sjuk på jobbet blev det bara tre dagar. Men fem dagar eller tre - jag har gjort det jag skulle så jag är nöjd. Jag har tränat, slappat, lagat mat, gått på långpromenader, fixat lite med mina fotoalbum som aldrig kommer att bli klara, varit på akupunktur och sen har jag slappat lite till.
Jag ska bespara er bilder från slapperiet, nålarna och träningen men lite mat och lite promenadutsikter kan jag bjuda på!!

Dottern vill prova äta glutenfritt och se om det hjälper mot hennes värk. Hennes snälla mamma gjorde en glutenfri granola till frukostfilen

Världens smarrigaste minipajer med svamp och soltorkade tomater

Från tisdagens promenad

Oxå från tisdagens promenad

Från måndagens promenad

Eftersom jag har tre semesterdagar till att plocka ut är jag snart långledig igen. Och igen. Och igen ;-)

3 kommentarer:

  1. Så goda minipajerna såg ut! Väldigt hjälpsamt av dig att du avstod två dagar av din ledighet. Kan tänka mig att det betydde mycket.

    SvaraRadera
  2. Alltid roligt med en minisemester, även en förkortad variant. Kul att du hann med allt du ville göra. Å om jag får välja så tar jag gärna vyn från måndagspromenaden. Vilken bild:-)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...