Alla vi som gillar Maria

onsdag 12 oktober 2016

Själv är bäste dräng

sägs det ju och med dagens gissningsobjekt kan man sköta om sin huvudmassage på egen hand. För visst var det en huvudkliare/huvudmassör och allra snabbast med rätt svar var Kolonilotta som får tre poäng. Övriga med rätt svar får två.


Och visst är den skön den lilla filuren - särskilt om någon annan sköter själva arbetet så att man bara kan sitta och njuta ♥

På prispallen just nu står Elin W överst med 12 poäng, på andra plats hittar jag Gems of my life-Susanne på 10 poäng och tredje platsen delas av Jennie, Jeanette (Marskulla), BP och Kolonilotta som har vars sex poäng. Övriga deltagare har mellan 1-5 poäng vardera men det finns alltid chans för vinst - det är många tisdagar kvar innan årets slut!

För övrigt är jag ledig i dag och har spenderat förmiddagen i sängen under filten och med TENS-apparaten satt i arbete. En bra bok har jag haft som sällskap och jag insåg att det nog blivit lite väl mycket plattläsning på sistone när jag försökte vända blad i boken genom att försiktigt toucha på boksidan!! Ett gott skratt fick jag mig i alla fall.

Efter lunch hade jag en diskussion med Herr Ischias och jag gick (som vanligt) segrande ur striden. Dels för att jag är envisare än honom och dels för att det var enda sättet att ta mig hem från verkstaden där jag lämnat min bil för bromsbyte.......


Nu ska jag titta in till er!!

2 kommentarer:

  1. Börjar bli riktigt impad över mig själv vad gillar mina gissningar. Tack för dessa (välförtjänta) två poäng:-)

    Ser att du och jag har spenderat eftermiddagen på ungefär samma sätt. Var nämligen också på verkstaden och hämtade min bil efter ihopsvetsning av avgasröret...

    SvaraRadera
  2. Bugar och tackar för mina tre poäng! :)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...