Alla vi som gillar Maria

måndag 19 september 2016

Tacksamma måndag ♥

Varje måndag tänker jag genom veckan som gått och samlar höjdpunkterna i ett blogginlägg. Ett alldeles ypperligt sätt att starta veckan på och hur kämpigt det än är så finns det alltid något att vara tacksam för. Det är Eva som ligger bakom denna fina idé och inne hos henne hittar du en lista på alla som delar med sig.




  • hårinpackning
  • massage
  • akupressurfrön
  • stretchövningar
  • mindfulness
  • födelsedagsfirande
  • sensommar
  • vandring på Skåneleden
  • tjejsnack 
  • roliga saker inplanerade i kalendern
  • styrketräning

Veckans lista genomsyras av må-bra-saker vilka har hjälpt mig att hålla näsan ovanför vattenytan de senaste veckorna. Jag känner fortfarande av min ischias men det är helt klart på väg åt rätt håll. Mycket tack vare alla de där grejerna på min lista ♥

Som avslutning vill jag bjuda på några bilder från min och Lottas vandring på Skåneleden i går. Vi vandrade runt Finjasjön och fick njuta av storslagen natur ♥ 







7 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att ischiasen ger med sig för annars var det många fina guldkorn att fokusera på. Men att ha ont är inte roligt och det tar såväl på krafterna som på humöret...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka bilder! Så vackert i naturen. Skönt att ni fortfarande har sensommar, här har hösten dykt upp :)
    Ulrika

    SvaraRadera
  3. Det måste vara härligt att gå runt Finjasjön! Vi har sommarstuga i närheten, och har aldrig gått runt.
    Ha en fin vecka!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Härlig lista på må-bra saker :)Fina bilder du bjuder på med :)

    SvaraRadera
  5. Mindfulness - något jag behöver öva mig mer i :) Platser som de du visar i dina bilder hjälper!
    Roliga saker inplanerade i kalendern - det är ju, helt klart, en humörhöjare :) Som morot i vardagen! Smart!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilka fantastiskt fina bilder! Helt underbart! Förstår att Skåneleden hamnar på din tecksamhetslista.
    Vad jag däremot inte förstår är att akupressurfrön hamnade på listan. Trodde de gjorde svinont...

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...