Alla vi som gillar Maria

torsdag 17 mars 2016

Men jag har ju alldeles glömt bort att berätta......

vad jag hittade på i tisdags!!
Då var jag, Lotta och Linda på Gekås i Ullared - ett av mina absoluta favoritställen!!
Många fynd gjorde jag :-)
Jag är en sucker för svarta kläder och såklart åkte det ner några svarta plagg (bland annat en bikini, en blus och en handväska i denna underbara färg) men jag försökte verkligen att gå utanför den där boxen nu när det snart är vår. Jag menar även om jag inte känner mig så himla (färg)glad nuförtiden så kan jag ju i alla fall låtsas!!
Så för att möta våren i all min piffighet har jag nu till hjälp:

En härligt cerise kofta

En härlig murrig finmaskig tröja med pingvinärm (den ser höstig ut men det är den inte irl)

En mönstrad Singoallablus

Ny vårjacka med tillhörande scarf i piffiga färger



men lite svart måste jag ju få ha?!?




Stor kram till dig som tittar förbi i dag ♥






6 kommentarer:


  1. Så fina grejer du har köpt, lite färg sätter fart på tillvaron, men kan ju lura hjärnan har jag läst. :D))

    Solig kram ♥

    SvaraRadera
  2. Har också nästan bara svart på mig. Trist. Älskade den röda! Snygg färg och modell! Kul att möta våren med lite nytt.

    SvaraRadera
  3. Fina kläder du hittade! Måste oxå dit snart. Svart dominerar även hos mig.

    SvaraRadera
  4. Ååå.....alla plagg var så fina. Helt i min smak och färg. Det blir nog en härlig vår för dig med lite nyköpta kläder. Alltid lika kul på våren att få sätta på sig lite nytt. För det är ju så, att varje vår, så konstaterar man i sin garderob att man inte har något att sätta på sig :) :)

    Önskar dig en fin kväll !
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilka fina fynd! :-)

    Ullared är mitt drömresemål. På riktigt! :-)

    SvaraRadera
  6. Vilka snygga inköp!
    Tänk jag måtte nog vara en av de få som aldrig varit i Ullared. Tror det måste bli en tur dit vid itllfälle för det hör ju till att ha varit där.
    Gillae extra myxket den cerisefärgade koftan. Väskan var jättesnygg, men jag har väskförbud. Har så många och använder så få.
    Stor kram!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...