Alla vi som gillar Maria

måndag 11 januari 2016

Tacksamma måndag ♥

Varje måndag tänker jag genom veckan som gått och samlar höjdpunkterna i ett blogginlägg. Ett alldeles ypperligt sätt att starta veckan på och hur kämpigt det än är så finns det alltid något att vara tacksam för. Det är Eva som ligger bakom denna fina idé och inne hos henne hittar du en lista på alla som delar med sig.


  • kvalitetstid med döttrarna
  • födelsedagsfirande med mina närmsta sörjande
  • bra batteri i min mobiltelefon som räckte nästan alla 11 timmarna jag spenderade på akuten
  • messenger 
  • långa telefonsamtal med fin vän som gärna lyssnar på mitt gnäll ♥
  • och som vanligt min familj och mina vänner som orkar att stötta mig i denna jobbiga tid ♥
Som vanligt tycker jag det är roligt om du delar med dig av din tacksamhetslista!


9 kommentarer:


  1. Det var en trevlig lista.
    Har du fyllt år???

    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Så bra lista som du säger det finns glimtar att hitta trots omständigheterna varit andra !!!
    Stor Varm KRAM till dig finaste

    SvaraRadera
  3. Det jag är mest tacksam för denna måndag är att Äldstas familjs Säfsenresa gick bra både dit och hem och att yngstas lyckligt kom till Idre i lördags.

    SvaraRadera
  4. Nämen nej! Har jag missat att du varit på akuten?! Kvalitetstid med barnen är fantastiskt. Och härligt med familj och vänner som finns där när det behövs. Kram

    SvaraRadera
  5. En kort och koncis tacksamhetslista som framhäver ljusglimtarna trots allt det jobbiga du går igenom. Fastnar faktiskt på batteri här. Av erfarenhet vet jag hur jobbigt det är att vara "bortkopplad" från världen i ett väntrum på akuten... Kram!

    SvaraRadera
  6. Efter 11 timmar på akuten och medicin som inte går att få tag i så tycker jag du är helt otrolig som orkar vara positiv och tacksam!!

    SvaraRadera
  7. Akuten? Här har jag missat något! Hoppas allt är bra nu <3
    Fin lista - mycket om nära och kära, det värmer mitt hjärta :)
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Trevlig lista :-) Ska fundera ;-) Kram

    SvaraRadera
  9. Fina vänner som lyssnar är guld värda!
    Hoppas att du har fått tag i rätt medicin nu.
    Kramar Karin

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...