Alla vi som gillar Maria

torsdag 10 december 2015

Nu har ni väntat länge nog, länge nog, länge nog

Så här kommer då äntligen svaret på vad det egentligen var på den där bilden egentligen.
Jag fick många härliga gissningar varav en var helt rätt!! Det var Helena som gissade på att det var en




Helena är en fantastisk fotograf som visar bra mycket finare bilder på bra mycket finare motiv än pennvässare så har du inte tittat in på hennes blogg innan tycker jag att du ska göra det nu!!

För övrigt rusar tiden iväg och jag har fullt sjå att hålla näsan ovanför vattenytan och hoppas på att jag snart får tid till den där sabla gastroskopin så att jag får reda på vad som spökar i min mage. Jag tittar in till er nästan dagligen (via mobilen) men mycket sällan hinner jag kommentera. Men jag läser i alla fall - det vill jag att ni ska veta ♥

En rolig sak jag tänkte på innan idag är att för 139 år sedan när jag var 15 lyssnade jag på "Sista morgonen" med Niklas Strömstedt avigt och rätt. I dag lyssnar min 15-åriga dotter på samma låt avigt och rätt. Enda skillnaden är att det är en otroligt talangfull kvinna som sjunger den på engelska och jag måste säga att hennes version ÄR Så Mycket Bättrre!!!

Hoppas ni har en fin kväll ♥♥

6 kommentarer:

  1. Hahaha! En pennvässare modell XXXL. Så himla roligt! Det hade jag aldrig kommit på. Är inne hos Helena ibland. Gillar hennes blogg! Å du - dina bilder är kanoooooon, likaså din blogg. Bara så du vet:-)

    SvaraRadera
  2. Nä, det hade jag aldrig kommit på! Sista morgonen är bra i båda versionerna!

    SvaraRadera
  3. Meeen kan man verkligen vässa pennor i en popcornmaskin ???
    Bara undrar hur du gjorde ...
    Kram Sanna

    SvaraRadera

  4. Jag tittade på bilden med kommenterade aldrig, hade nog gissa på någon äcklig malande kvarn.

    Håller tummarna för att du snart får tid....

    Kram ❤

    SvaraRadera

  5. Jag tittade på bilden med kommenterade aldrig, hade nog gissa på någon äcklig malande kvarn.

    Håller tummarna för att du snart får tid....

    Kram ❤

    SvaraRadera
  6. Men åh! Var det jag som gissade rätt?! Så roligt. Och tusen tack för dina fina ord om mina fotografier. Det värmer i hjärtat. Stor luciakram till dig.❤

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...