Alla vi som gillar Maria

lördag 19 december 2015

Lördagscitat ♥



Och eftersom jag fattar nu förväntar jag mig att må bra hädanefter.....

Minns ni dottern tavla som hon målat?! Hon fick ett C för den?!?!
Anledningen?? Att baksidan inte var så fin och att hon använt ståltråd för att hänga upp den med istället för garn!!! Jag visste inte att TAVLOR behövde ha en vacker baksida och aldrig har jag då sett en tavla upphängd med garn?!?
Julia har alltid känt att den läraren inte gillar henne. Jag tror tyvärr att hon har rätt och tycker att det är skandal att en vuxen pedagog låter sina personliga känslor påverka en tonårings betyg!!!

Med det sagt önskar jag alla som tittar in här en mysig lördag ♥

6 kommentarer:

  1. Men! Vem tittar på baksidan av et konstverk? Seriöst?
    Citatet - det är jag ju benägen att hålla med om ... man känner igen sig lite i det ;) även om det är något man inte vill erkänna!
    Önskar dig en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Ja, tyvärr är det nog så att läraren går på känslor. Inte klokt!

    SvaraRadera

  3. Den läraren visste inte vad den gjorde...

    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Bra citat och ännu bättre att du nu fattat!

    Det är skandal med den läraren. Till att börja med hängs tavlor på gallerior ALLTID upp med ståltråd eller annan speciell tråd. Garn har jag aldrig sett. För det andra är väl baksidan totalt oviktig i det här sammanhanget. Den läraren borde söka nytt jobb, för konst är då absolut inte nå't som hon verkar vara bra på. Fy f******n tycker jag.

    SvaraRadera
  5. Finns det en någon som hänger upp en tavla med garn?? Oschysst!

    SvaraRadera
  6. Stackars Julia, peppa henne, tavlan var jättefin!
    Kramar Karin

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...