Alla vi som gillar Maria

tisdag 8 december 2015

Jag vill oxå vara dummare!! Förlåt domare ;-)

En av mina absoluta bloggfavoriter har en rolig tävling på sin blogg som jag tänkte haka på.
Varje tisdag lägger hon ut en bild på något och så får alla gissa vad det är. Jag har gissat helt rätt en gång, halvt rätt en gång och helt åt skogen alla andra gånger. Men då tänkte jag att jag kanske är bättre på att vara domare än deltagare så därför hakar jag på underbara Sannas tävling Guess What och ser om ni kan gissa vad det är på mina bilder bättre än vad jag kan gissa på hennes!!

Jag kommer att hålla alla finurliga gissningar för mig själv tills på torsdag då jag hoppas kunna kora en vinnare!!
Hoppas ni vill vara med och leka!!


Uppdatering: Nu går det att kommentera!!

8 kommentarer:

  1. Det ser ut som ris däri, kanske en riskokare?

    SvaraRadera
  2. Måste vara en popcorn maskin en gammal blå en ;)

    SvaraRadera
  3. Spaggetitillverkare haha nu går jag och funderar hela tiden… ps jag har lagt upp en till GW bild ;) eftersom jag inte var lika hemlig som dig haha

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Är inte bloggvärlden helt fantastisk:-) Man kommenterar och några minuter senare är "felet" åtgärdat.
    Själv har jag gissat rätt två gånger hos Sanna och varit lååååångt ifrån alla andra gånger. Men jag älskar ju tävlingen så;-)

    Det är ju Sanna som "uppfunnit" temat och jag tycker det är himla roligt och verkligen osjälviskt av henne att bjuda in andra bloggare. Tror jag hänger på nästa vecka om jag hittar nå't roligt;-)

    Å här kommer min gissning: Det är antingen en bakmaskin eller en popcorn dito. För inte har du väl slängt in en skånsk spettekaka i delar i mojängen;-)

    SvaraRadera
  5. Upprepar min kommentar då, att det ser ut som ris så kanske en riskokare?

    SvaraRadera
  6. Kan det vara spånet i en pennvässare? :-)

    SvaraRadera
  7. Ser ut som du har rivit ost i din matberedare. Ha det gott.

    SvaraRadera
  8. Ledsen, men jag har ingen aning

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...