Alla vi som gillar Maria

söndag 20 september 2015

Skyltsöndag #2


Tack för alla tips och all uppmuntran igår gällande min bråkande rygg. 
Än så länge har jag inte kommit på vad som funkar för mig, jag har lika ont fortfarande men försöker att vara uppe så mycket det går. Jag har kommit på att om jag lägger massa kuddar under benen så att jag ligger med dem i 90° känns det hyfsat i alla fall. 
Det är ju inte riktigt min grej det där med att ligga still men med datorn och telefonen som sällskap försvinner timmarna hyfsat fort i alla fall. 
Så ni förstår att jag känner mig ganska kass fortfarande och därför blir mitt bidrag till skyltsöndag oxå kasst.......



Kuriosa kring skylten: Den är tagen i kassalinjen på mitt jobb och är faktiskt min allra första bild på Instagram med texten "De hade antagligen varit lättare att sälja om de inte varit kassa ;-)"

Fler bloggar som deltar i skyltsöndag hittar du hos skyltsöndagsförvaltaren BP!

7 kommentarer:

  1. Men jösses! Förlåt.
    Det trodde jag att du blivit informerat om.
    Vila skall alltid ske i 90 graders vinkel för dig nu så långt det är möjligt! ♡
    Hoppas det känns bättre snart.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Finurlig skylt, =))
    Du är ju fantastiskt som tar fram en skylt fast du har så ont...

    Stor kram ❤

    SvaraRadera
  3. Finurlig skylt, =))
    Du är ju fantastiskt som tar fram en skylt fast du har så ont...

    Stor kram ❤

    SvaraRadera
  4. I samma situation med ryggen... Vi får stå ut! Krya på dig!

    SvaraRadera
  5. Alltså skylten är ju klockren både med tanke på hur du känner dig just nu och att du kunde "återvinna" din första Instagrambild. Å jag hade nog tolkat skylten precis som du! Sådana "felaktiga" skyltar är ju ofta så himla roliga och perfekt bloggfoder till Skyltsöndagen.
    Suveränt jobbat där:-)

    1 000 tack för skyltningen och länken. Så skoj att du fortsätter med bidrag. Det gör mig glad:-)

    SvaraRadera
  6. Här har vi både kass skylt och rygg ;) Så himla jobbigt att ha ont i ryggen. Att ligga på rygg med benen i 90 grader är jättebra för ryggen. Jag hade inte diskbråck utan en diskutgjutning nere i ländryggen. Då skulle jag ställa mig upp och böja ryggen bakåt så det svankar ordentligt. Göra 10 st sådana en gång per timme. Jag var bra på 3 dagar :) Känner jag det minsta i ryggen gör jag sådana på en gång. Kolla med din sjukgymnast om det kan hjälpa dig.
    Tack för kramar och stöd!

    SvaraRadera
  7. Jag hoppas att du får en bra start på veckan och skylten är verkligen hur bra som helst :)
    Ska du vara hemma och vila i veckan ? Var rädd om dig ! Ingen som tackar när man inte orkar mer ... Tack för din fina kommentar stor kram till dig finaste Maria ❤️

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...