Alla vi som gillar Maria

torsdag 29 januari 2015

Nöden har ingen lag!!

I dag har jag haft fullt upp. 
Dagen började på gymet och sen direkt till frissan. Efter det for jag raka vägen till min sjukgymnast. Jag småsprang in för att hinna gå på toa innan det var min tur. Att ligga i sträckbänk 30 minuter och vara akut kissnödig funkar inte. 
Men på toaväggen satt denna lappen: 


Fast civil olydnad är inget som är främmande för mig så jag kissade ändå. Och jag kan tala om att det gick alldeles utmärkt att spola ner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...