Alla vi som gillar Maria

onsdag 17 december 2014

Den som frågar får svar

Onda ting är minst två i alla fall.
Vaknar med flimmer och får halta till medicinskåpet eftersom diskbråcket trycker på ischiasnerven och fuckar upp hela vänsterbenet.
Jag vet att min kropp är bra på mycket och till mycket och för det mesta fungerar den hjälpligt i alla fall. 
Och jag vet att jag ska älska min kropp som har burit mina tre underbara barn, som som orkar springa en mil (fast det var oerhört länge sen nu), som orkar prestera på jobbet varje dag, som kan dansa vid väl valda tillfällen och som kan göra en miljon andra bra-att-kunna-saker men idag är det långt ifrån kärlek jag känner......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...