Alla vi som gillar Maria

fredag 25 januari 2013

Jag höll nästan på att glömma

att det är fredag i dag!!
Jag är lite trött efter vår mycket trevliga grannfruträff igår.
Det blev en mycket god gryta och så slank det visst ner två öl oxå!



Nu ska jag försöka ta mig ur sängen och ta tag i dagen. Men först - en fräckis!


Bettan hade shoppat och var fullastad med paket där hon stod i busskön.
Till råga på allt hade hon en så snäv kjol att hon inte kunde kliva på bussen.
Under stort besvär fick hon loss ena armen och lossade lite på dragkedjan på kjolen där bak.
Det hjälpte inte. Hon drog ner den en bit till. Till sist lyfte en kille helt sonika upp Bettan på bussen.
Ursinnig vände hon sig om.
- Vad håller ni på med? Jag har aldrig träffat er förr!!
- Det är möjligt men  jag tycker nog vi är ganska intima med tanke på att ni just dragit ner min gylf två gånger....

Ha den allra bästa fredagen alla fina ♥




8 kommentarer:

  1. HA HA HA, den var bra!
    Hoppas din fredag blir lika bra som grannmiddagen :-)

    SvaraRadera
  2. Fick mitt fredagsskratt lagom före lunchen. Tack! :-)

    SvaraRadera
  3. Haha, solklar!
    Ha en fin fredag, kram Milla

    SvaraRadera
  4. Det är inte riktig fredag förrän jag läst din fräckis. :)

    SvaraRadera
  5. Haha! En riktigt skön helg önskar jag dig!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...