Alla vi som gillar Maria

torsdag 10 januari 2013

Det är nästan så att jag blir tårögd.....

I julas svor jag massa haranger över att jag (trodde) att jag packat ner adventsljusstakarna under alla tomtarna vilket resulterade i att jag julpyntade hela huset redan till första advent. När jag väl packat upp alla tomtar insåg jag att ljusstakarna inte alls var i den lådan. Jag hade ställt dem på ett annat ställe för att jag skulle slippa fundera på om de var i tomtelådan eller inte.
Så idag har jag sett till att jag inte ens behöver tänka nästa jul. Jag har organiserat julsakerna så att de står i den ordningen som jag tar fram dem. Ljusstakar längst fram, Luciakläder bakom det, tomtelådan näst längst in och lådan med julgranspyntet allra längst in.
Har ni inte redan packat undan era julsaker så kan ni ju ta efter min idé!! För inte kan det vara någon som redan kommit på den??



Veckans kloka: Det är med idéer som med små barn. Man tycker bäst om sina egna.

5 kommentarer:

  1. Hihi, har aldrig haft den tanken, hrm ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Bra idé från klok kvinna!

    Har läst om dina problem med ryggen, och undrar om du har erfarenhet av dessa?

    http://shop.posture.se/
    http://www.halsovasten.se/

    Hoppas att du inte tar illa upp..?
    Må så gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart jag inte tar illa upp. Ska kolla upp länkarna när jag sitter vid datorn!

      Radera
  3. Grattis till att du har planerat så bra inför nästa jul ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Äsch, innan nästa jul har du nog ställt en massa andra grejer där också. :D

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...