Alla vi som gillar Maria

onsdag 8 augusti 2012

Gissa kändisen

När jag smaskar i mig en härlig chokladfrukost kan ju ni passa på att gissa kändis.

Vem är detta?





  • Hon har en dotter som heter likadant som en av mina
  • Hon har hånglat med en riktig nolla (i dubbel bemärkelse)
  • Hon är väldigt internationell. Hon är född i ett land, flyttade till Sverige som åttaåring och bor nu i USA
Lycka till!

Självklart visar jag bilder från min frukost när jag kommer hem. I väntan på att jag kommer hem kan du titta in här (◄länk) så länge!

7 kommentarer:

  1. Dubbelnolla? Kan det vara 007? Då är det nog en Bondbrud som camilla gissat här ovan :)

    SvaraRadera
  2. Självklart är det Scorupco, första gången jag klarade men det var redan taget så jag. Attans!

    SvaraRadera
  3. Japp. Scorupco!

    Sv: Jag kan inte riktigt skriva mer om "fubbiken" igår, eftersom det var en kollega, och många på jobbet läser min blogg. Men jag kan lungt säga att jag fortfarande är i chock hur illa han uppförde sig.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Det är redan gissat, Izabella Scorupco. Men jag tänkte det innan jag läste det!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...