Alla vi som gillar Maria

lördag 7 juli 2012

Tack

för all omtanke - ni är ju för söta!!

Tyvärr mår jag inte mycket bättre idag trots att jag var sängliggande HELA dagen igår. Mår jag inte bättre imorgon får jag nog bita i det sura äpplet och åka till sjukhuset igen.

Jag är livrädd för att jag ska behöva göra om operationen. Jag är ännu mer livrädd för att jag aldrig ska bli som vanligt igen.

Det är så svårt att veta hur mycket jag ska/får göra och när jag ska våga öka. Det enda sättet är ju att prova mig fram och antagligen gjorde jag något i torsdags som inte var så bra.

Jag är så innerligt trött på att inte kunna leva som vanligt och ja jag vet att det finns de som har det värre än jag men just i dag skiter jag i dem och tycker synd om mig själv i stället.....

10 kommentarer:

  1. Usch, jag tycker du ska höra med din läkare i vilket fall som helst..... Kram

    SvaraRadera
  2. Du har full rätt att tycka synd om dig själv. Ring läkaren NU. kram

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också synd om dig!

    SvaraRadera
  4. Har dom kollat om ditt hjärta fixar stresshormoner? Det var sista "försöket" på Guldlock och där fick vi förklaringen :-) KRAM

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas att du ska slippa skiten med op etc. Önskar dig bara bättring. Kram

    SvaraRadera
  6. Många varma kramar till Dig!

    SvaraRadera
  7. Var försiktig och ta hand om dig
    Kram

    SvaraRadera
  8. När man är sjuk själv så är det en dålig tröst att det finns dom som har det värre. Så är det bara.
    Förstår att det är många tankar och en hel del oro hos dig nu...
    *kramar om*

    SvaraRadera
  9. Att andra har det värre betyder inte att du mår bra. Tycker du ska ringa eller åka till sjukhuset om du är orolig. Det handlar ändå om ditt hjärta! Kram

    SvaraRadera
  10. Ojoj... Ring doktorn och så hoppas jag ju så klart att du slipper allt va operationer o annat, kan ju vara något förhållandevis "enkelt" som får dig att må skit. Och du? Det är baske mig helt ok att tycka synd om sig själv ibland!

    Massor av krya på dig!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...