Alla vi som gillar Maria

fredag 15 juni 2012

Nu är jag trött!!

En lång dag är till ända.
Skolavslutning*2.
De två stora är på fest nu ikväll.
Joakim är på väg att lämna den lilla hos en kompis för att sova över.
Han passar på att ta med sig en pizza hem. Vi ska dela.Sen blir det TV-soffan fram tills de två stora ska hem vid 23-tiden.
Ni ska få titta på lite bilder från dagen och kvällen.

Mina underbara ungar


Jag på väg till skolavslutning samt Alice och hennes bästa kompisar


Alla familjer tar med sig varsin tårta 


Nu förstår ni varför vi ska dela på en pizza....


Joakim kunde inte motstå frestelsen när tjejerna var lite närgångna med tårtan.....


Jag ska försöka orka heja lite på Sverige i fotbollen lite senare men jag lovar inget. Det kan hända att jag somnar.....

7 kommentarer:

  1. Fina sommarlovslediga barn och mamman är väldigt sommarfin hon också :)
    Försöka duger! Jag hade absolut sett matchen och hejat och tjoat som jag brukar, men jag ska tyvärr ut och jobba...
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig idé med tårtorna! Ni är så somrigt fina allesammans!

    SvaraRadera
  3. Tssss, leka med tårta....helgerån. ;)

    SvaraRadera
  4. Min store slutade i tisdags. Shit så stor han börjar bli! Nu e det sommarlov. Härligt!

    Somrigt fina va ni allihop!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. oj vilket tårtkalas. Min ville oxå ha pizza på skolavslutningsdagen

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga och inspirerande tårtor!!!!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...