Alla vi som gillar Maria

lördag 16 juni 2012

Nej jag har inte glömt bort er!

Jag har bara varit lite busy idag.

Vi har haft lite gäster.

             
                                        Foto: Barnkalas!! http://instagr.am/p/L78doXjMWF/






Alice har haft ett litet kalas för sina vänner.

Pontus och Julia ställde upp som lekledare så jag behövde inte lyfta många fingrar.

Trots det var jag väldigt nöjd när det två timmar långa kalaset var slut.

Nu har jag och sambon vallat grannarna på en liten skogsrunda så nu blir det soffa och chips resten av kvällen. Fint ska det va!!

Ha det bäst!

7 kommentarer:

  1. förstår att det är skönt med lite soffhäng efter det kalaset!

    SvaraRadera
  2. Lite gäster? Små men naggande goa kanske. Kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Inte behöver man tänka på bloggen varje dag heller. Ibland bara skiter jag i att blogga, om jag inte har lust. :)

    SvaraRadera
  4. Vilken lyx med syskon som lekledare. :)

    SvaraRadera
  5. Att du orkar! Men det är klart att ungarna måste ha sitt. Tur att hon har äldre syskon som kan hjälpa till!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Va kul med kalas. Och va fint med syskon som hjälper till. Förstår att du var nöjd. :)

    SvaraRadera
  7. Oj...fullt upp,ser jag :)
    Nå ja...tids nog kanske du har tid med oss också ;)
    Kram!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...