Alla vi som gillar Maria

måndag 19 mars 2012

Låt det komma

in fler svar på min marknadsundersökning! Ni är superduktiga men jag är inte riktigt nöjd med mängden.

Jag har pluggat statistik en gång i tiden och vet att det behövs minst 1000 svar för att representera Sveriges befolkning.

Det känns ju lite långt iväg med tanke på att i skrivande stund har jag 22 svar.....

Men vi kan väl göra såhär. Vi skiter i resten av Sverige och fokuserar bara på oss här i Blogglandia!

Då borde det väl räcka med 100 svar. Visst?

Så sprid ordet till era grannar så att vi kan få klarhet i detta en gång för alla!

Annars händer det inte så mycket idag.

Det har varit en hektisk helg på jobbet så idag ska det bli skönt att bara vara. I alla fall fram till 16 då det är dax att jobba igen......

Tanken är att ta en promenad innan dess, både IRL och här inne. Sen får jag klura lite på lunch och kvällsmat som inte behöver en spis med tanke på att vår gick sönder i lördags kväll :(

Förslag mottages gärna!

Ha det bäst!!


4 kommentarer:

  1. Jag dricker med höger hand och fort. Här ska det gå undan! Dricker mest vatten, kolsyrat sådant och är ofta törstig...

    Lunch idag: Sallad med valfritt innehåll.
    Middag: Grillad kyckling med potatissallad och painriche.

    Det bästa är att det finns rätt mycket att välja på. (Om man har pengar)

    SvaraRadera
  2. Jag har gjort vad jag kan i undersökningen. Men vill du kan jag rösta igen. ;)

    SvaraRadera
  3. Utan spis! Då är det tur att det finns micro. Bakad potatis med kall röra. Varma koppen med nyvärmt bröd.Ja eller något av alla andra halv- och helfabrikat som butiken erbjuder. Om micro finnes asså? Kram

    SvaraRadera
  4. Du ville veta om man dricker med höger eller vänster hand, eller?
    Rent spontant ville jag svara höger, eftersom jag är högerhänt. Men så upptäcker jag att jag har kaffeglaset i vänster hand, eftersom jag sitter och pillar på laptopen med höger. Tänker efter lite mer och inser att jag vid måltider dricker med vänster, eftersom jag (ouppfostrad som jag är) har gaffeln i höger hand. Nu blir jag väldigt osäker på hur jag gör när högerhanden är fri, men jag tror att jag även använder den till att dricka med.
    Hoppas att jag kunde hjälpa dig i din undersökning.
    Börjar dock bli lite rädd för att du sitter med en lista och säger: Aha, Elle - det är hon som dricker med vänster hand, för det mesta är stressad, sover 5,5 timmar om natten, har fyra barn, motionerar 4,2 ggr i veckan och läser en bok i månaden....
    Du har ingen sån lista va...?

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...