Alla vi som gillar Maria

torsdag 22 september 2011

Lysande Sickan!!

Fick en briljant idé med lite hjälp av Nilla! Hon var spekulant på mina biobiljetter och ja varför inte??  Jag kan ju oxå anordna en tävling! Likaväl som att de ska hänga på min anslagstavla tills de blir för gamla (Jag vet att det blir så - det har hänt förr...) så kan jag ju tävla ut dem till er. Ja inte alla fem för jag tänkte ge tre av dem till mina barn men två styck tänkte jag ha som pris i min tävling.

Tävlingsreglerna blir som följer: Skriv en kommentar till detta inlägget. "Jag vill ha en lott" duger alldeles utmärkt som kommentar om du inte kan komma på något annat att skriva.

Om du vill ha två lotter så länkar du till mig i ett inlägg på din logg. I inlägget ska du skriva hur fantastiskt rolig jag är och hur bra min blogg är så att alla som läser just din blogg klickar in till mig och checkar läget!  Berätta i kommentaren att du länkar om i fall att jag inte upptäcker det. Det är ju inte varje dag jag hinner titta in till er alla.....

KLART!

Men jag måste kanske ha ett sista datum oxå?? Vad sägs om att jag har utlottning nästa fredag? Alltså den 1:a oktober? OK då spikar vi det!!

LYCKA TILL!!!

Jag orkade inte ta en ny bild utan använder den som jag skröt med på FB när jag vann tävlingen! Så ni får låtsas att det bara är två biobiljetter på bilden!

15 kommentarer:

  1. Jag ska nog inte vara med. Kommer ändå aldrig iväg :-)

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med!
    Har ingen egen blogg att länka från annars hade jag gärna gjort det. Och då hade jag givetvis berättat hur bra och rolig du är!! För det är du ju;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med! Fattig och utförsäkrad som jag är snyft snyft... Men du MÅSTE påminna mig om att länka hit om tävlingen för jag orkar inte nu mitt i natta och jag har säkert glömt det till imorgon! :D

    SvaraRadera
  4. Hej svejs,
    Kul med tävling så här å veckoslutet ;-)
    Självklart vill jag tävla om lotterna... och lika gärna tänker jag länka till dig i dagens inlägg!

    Sv; sex? vad är det???

    Kram

    SvaraRadera
  5. Självklart vill jag vara med i din tävling.
    Två lotter tack!
    Jag länkar på min blogg. Se på min högra sida,där jag har andra tävlingar :)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej "igen" nu ramlade jag in igen. Jag är gärna med och tävlar.
    2 (vinst)lotter vill jag ha, har länkat hit från min blogg.
    Kramiz o go helg

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Hittade dig i Carinas blogg och vill vara med och tävla med EN lott.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  8. Jag vill vinna, båda lotterna, så jag kan ta med mig någon annan bloggerska/bloggare/läsare på bio!

    Så jag kommenterar här, länkar där = hos mig (lite senare ikväll) och håller tummarna.

    SvaraRadera
  9. Här ramlade jag in lockad av biobiljetten (visst vill jag vinna) och hittar en underbar blogg. Har just läst inlägget En av varje sort... helt underbart och liiite jag kan relatera till som tvillingmormor. ;0)

    Du hamnar i favoritlistan. I´l be back!

    SvaraRadera
  10. Jag vill vara med och om jag vinner så bjuder jag Fru Gårman på bio!!! Därför behöver jag bägge biljetterna och skriver på min sida att du är bara bäst!! Och så länkar jag!!

    SvaraRadera
  11. Nu har jag lagt upp tävlingen på min blogg!

    SvaraRadera
  12. Tjo hopp vännen!
    Klart jag vill vara med i din tävling! Jag har redan länkat, allt för att dubbla chansen ;)
    Kram

    SvaraRadera
  13. Hej! Jag vill också vara med och tävla. Har länkar i min blogg (men var nära att glömma att lämna en kommentar.. ooops, det vore ju dumt )
    /Helena

    SvaraRadera
  14. Jag vill ha en lott :-) Hoppas på tur och vill gå med sonen på bio. Lysande Sickan och jag hamnade här.
    Vi håller tummarna, stora som små.
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag är med=)
    Mvh Annelie M
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...