Alla vi som gillar Maria

söndag 30 september 2018

Min vecka i skyltar

I måndags var jag i vanlig ordning på gymet. Never miss a monday!




I tisdags var jag och några nära och kära på bio. Jag trodde den skulle vara MYCKET läskigare än vad den var men några gånger hoppade jag till. Och hjärtat höll sig i styr ;-)



I onsdags var jag och yngsta som hade studiedag på Kristianstads nya galleria - C4 Shopping. Jag säger inget så har jag inget sagt men en fin tavla gjord av massa småbilder hade de fått till i entrén i alla fall!!


I torsdags såg jag denna något förvirrande lapp på en offentlig toalett. Det känns som om begagnat är något fel i detta sammanhanget - borde det inte stå använda??


I fredags var jag en vända på Elgiganten i ett ärende och där fanns ju inte några roliga skyltar men.....


Igår var det lite stökigt i privatlivet och det kan sammanfattas med den roliga skylten jag såg och fotade i en butik som heter Normal. Butiken finns i vår nya galleria och var en av de få jag och dottern gick in i....
Problemet hemma är utrett - utan korg.....


Idag har jag inte ens lämnat lägenheten än så skyltsöndagen får bli skyltlös......


Som vanligt är det BP som styr upp det där med skyltarna :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg skal se den på kino i kveld, så jeg grugleder meg litt.

    SvaraRadera
  2. Älskar dina skyltveckor:-) Din egen uppfinning dessutom:-)
    Sedan fick jag ju två extra skratt också. Alltså dottern hade studiedag. Och vad är då mera lämpligt än att göra ett studiebesök på den nya gallerian.
    Å begagnade sanitetsbindor - hahaha! Jag vill nog ha nya - tror jag;-)

    Bra att strulet i privatlivet löste sig utan korg. Å skylten är både rolig och fyndig.

    Tusen tack för en toppen skyltvecka och länken:-)

    SvaraRadera
  3. Härligt att lyckas fånga en skylt om dagen...nästan! Filmskylten var läskig, men snygg, o man blir sugen att se den. gym funderar jag också att börja på, det blir dåligt med motion när vädret blir kallare och blötare...tack för finfina skyltar

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...