Alla vi som gillar Maria

måndag 24 oktober 2016

Tacksamma måndag utgår idag....

och istället får ni en bildkavalkad från helgens Stockholmstjejresa.
Vi bodde centralt på Comfort Hotel - först blev vi lite förskräckta över de små rummen men eftersom det var rent och fräscht med väldigt sköna sängar kom vi snart över detta. 




Vi hade två rum men såklart ville vi umgås lite oxå. Eftersom det var lite ont om sittplatser fick vi utnyttja alla möjligheter till att sitta!!


På fredagkvällen åt vi på Pytterian - det blev en smarrig bit lax med en fantastiskt god bea med sikrom :-)


Eva fick ett nytt huvud :-)


Lördagen gick (såklart) åt till att shoppa och på kvällen bar det av till Wallmans salonger för underhållning i världsklass!!




På söndagsmorgonen på väg ner till frukost såg vi att några på tredje våningen nog blivit ovänner framåt småtimmarna......


På söndagen blev det åter lite shopping. Tyvärr fanns det inte plats i resväskan - annars hade jag nog köpt en båt eller två.


Något som jag verkligen köpte var detta vackra timglas. Sanden tar en kvart på sig att rinna genom och det blir ju en lagom stund för avslappning. Målet är ju att inte ens titta efter hur mycket sand det är kvar men det kräver nog lite övning.....


Dessa kloka kort ska jag rama in och sätta upp på min fotovägg vid min säng!




 Såklart fotade jag massa skyltar men de får vänta tills på söndag!!

Hoppas du har en riktigt mysig måndag kväll ♥

3 kommentarer:

  1. Vilken mysig helg ni verkar ha haft!

    SvaraRadera
  2. Bra! Då befann ni er mest inomhus, vilket var väldigt smart just den gångna helgen. Härliga bilder från ert besök i Stockholm. Dessutom lärde jag mig namnet på en för mig ny restaurang också Pytterian. Å hotellet känner jag inte heller igen, vilket kan bero på att jag aldrig tar in på hotell på min hemmaplan.
    Timglaset var otroligt vacker. Bra köp där!

    SvaraRadera
  3. Vilken trevlig helg :) mer sådant i våra liv!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...