Alla vi som gillar Maria

fredag 4 december 2015

Ni är bäst ❤


Tack tack tack för all fin respons på gårdagens inlägg ❤❤
Även om leendet inte alltid orkar komma ut så ler jag inombords och är så innerligt tacksam för alla fina människor jag har i mitt liv. Både i det riktiga och i det virtuella.
Idag är det återigen riktigt ruskigt väder här i Skåne och om det håller i sig till ikväll ska det bli riktigt skönt att få kura i soffan och titta på finalen i Idol . Jag är lite kluven om jag tycker att Amanda eller Simon ska vinna men det blir nog bra vilket fall som helst.
Vem tycker du ska vinna?

Och sen är det ju faktiskt fredag och det innebär ju FRÄCKIS!!

Killen till tjejen: Varför plattar du ditt hår?
Tjejen: För att det bli längre.
En vecka senare.
Doktorn till killen: Berätta för mig en gång hur du brände din penis.......

Ha den allra bästa fredagen alla fina vänner

5 kommentarer:



  1. Alla tre är så himla bra så de har alla redan vunnit. Men jag gissar på att Amanda eller Martin vinner....

    De virtuella vännerna kan många gånger vara ge mycket mer än de i riktiga livet.

    Hi hi hi, för din fräckis... :)))
    Kram på dig ♥

    SvaraRadera
  2. Samma skitväder här, men det ska ju bli jättefint under helgen om nu SMHI har rätt, vilket jag hoppas på.

    Har inte följt Idol, så jag har ingen aning vem jag ska hålla på.

    Å fräckisen - hahaha:-))))

    SvaraRadera
  3. Hoppas på Martin! Men jag bryr mig inte nämnvärt ;)

    SvaraRadera
  4. Tack för ett gott skratt till morgonkaffet! Jag har läst rubrikerna och insett att det inte blev någon av de båda utan den "tredje mannen" som vann det hela. Jag har inte följt det på slutet, men av det jag hann se innan jag drog iväg den här gången så höll jag nog en liten tumme för Simon faktiskt. Fast jag har en bestämd känsla av att såväl han som Amanda kommer att klara sig alldeles utmärkt även utan vinsten...

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...