Alla vi som gillar Maria

torsdag 6 mars 2014

The mind works in mysterious ways.....

Den senaste veckan har jag gått runt som en zombie.
Jag har varit oerhört trött och så mycket som jag längtat efter min lediga dag idag har jag inte längtat efter något på väldigt länge.
När barnen åkt iväg med skolbussen i morse drog jag täcket över huvudet igen och somnade om.
Jag vaknade igen 9.30.
Strax därefter ringde min man och när jag berättade att jag precis gått upp sa han:
Ha nu inte dåligt samvete för det!!
Han känner mig......

2 kommentarer:

  1. Sant! Behöver du sova så sov!

    SvaraRadera
  2. Det är inget kul att vara en zombie, men jag har slutat för länge sedan att ha dåligt samvete för pauserna när som helst på dagarna. De är min ventil till att överleva.
    Helgkram Bosse

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...