Alla vi som gillar Maria

söndag 1 april 2012

Jag förväntar mig lite mer av er.....

Alltså här ligger man pall hela lördagen och tror att ens sista stund är kommen för att vakna på söndagen med så mycket överskottsenergi så att det räckte till att storstäda huset innan det var dax att köra och jobba.

Då tror man ju att man ska få läsa massvis med kommentarer när man kommer hem från jobbet strax efter 21. Man tror att de flesta är positiva men kanske finns det någon därute som har kräkt lite galla med. Det är OK - man bad om det.

Tror ni man blir besviken då när det bara är 5 kommentarer? Fem stycken som har en uppfattning om vem jag är. Det är alltså jag som är "man".

I och för sig fem härliga kommentarer men ändå. FEM???

Det innebär att alla ni andra 65 som läst inlägget antingen:

  1. Håller med om vad de andra skrev
  2. Inte är skrivkunniga
  3. Tycker så illa om mig att ni inte ens vet var ni ska börja så att ni skiter i det istället
För att inte deppa ihop totalt så tror jag på alternativ 1. 

Men är det så att någon faller in under alternativ 2 vill jag bara säga att skriv ändå - jag har tre barn och hitintills har de aldrig skrivit något som jag inte kunnat gissa mig till vad det betydde.

Är det sen någon som faller in i trean så säger jag bara - tack för att ni inte skrev något!

8 kommentarer:

  1. Men herre gud. Vilka är det som inte lämnar spår efter sig. tycker synd om dig. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har haft nästan 200 inne hos mig idag och fått 2 kommentarer. Lazy people där ute...
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Det hör väl till att man lämnar ett spår efter sig :)
    Det tycker i varje fall jag.
    Kramen♥

    SvaraRadera
  4. Med tanke på att det just nu är en "hög" med människor som köar för att använda datorn, så blir det mest snabba påhälsningar för min del, men det kan ju bli bättre!

    SvaraRadera
  5. Eftersom jag har legat sjuk hela helgen så är jag hur förlåten som helst ... eller? ;-D

    SvaraRadera
  6. Hahahaahaaaa, du e la fö go du! :D

    SvaraRadera
  7. Aouch, vilken tur att jag skrev en kommentar :-). Försöker alltid skriva en kommentar men ibland sitter det bara fast och man får inte ur sig något. Jag uppskattar verkligen din blogg och lovar bli bättre på att kommentera.

    SvaraRadera
  8. Hahaha. Jo då, jag hade väl kunnat skriva något om jag bara läst inlägget. Har inte gjort det än, men det kommer nog strax innan detta...

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...