Alla vi som gillar Maria

torsdag 29 mars 2012

Er väntan är över nu!

Har ni kunnat sova överhuvudtaget i natt era stackare??

Jag hade tänkt avslöja i går kväll vad jag och kära sambon hittade på för bus i tisdags men tiden räckte inte riktigt till.

Jag förstår att ni håller på att förgås av nyfikenhet så jag ska genast berätta.

Vi ska åka på en weekendresa till Prag!!

Bara sådär gick vi in på en resebyrå och när vi gick ut var vi med resa!

Underbart men lite skrämmande att vara så spontan - det är inte alls likt oss.

Men över till något som är likt mig - FEST!

Imorgon kväll smäller det!

Då är det dax för vår årliga personalfest!

Förra året hade jag så här roligt:



Jag vet inte hur roligt jag ska ha i år  men så här ska jag se ut i alla fall:


Inte världens bästa bild men den får duga.

Det gör inget att ni inte ser huvudet för jag orkade inte sminka mig och göra i ordning håret så här tidigt på morgonen.

Om jag fastnar på bild i morgon och de är rumsrena så delar jag med mig er.

På söndag.....


 

11 kommentarer:

  1. Å, vad mysigt med en så spontan resa. Prag står ev på vår meny för en weekend så jag ser gärna en rescension senare =D
    Ha en fin dag, kram Milla.

    SvaraRadera
  2. Va härligt med en spontanresa. :) och sen personalfest på det. Grymt! :)

    SvaraRadera
  3. Var har du köpt spegeln??? Jag vill också ha en så'n där "smal-spegel"... ;-)

    SvaraRadera
  4. Personalfest och Prag - jag är avundsjuk

    SvaraRadera
  5. Blir ju toppen!!!! Så kul för dig.

    SVAR:Så fruktansvärt.......så hemskt jag blir skogstokig när jag läser det.
    Din dotter kommer växa upp till en underbar tjej. Ta tag i skolan och kräv samtal mellan alla föräldrar till dom flickorna som beter sig så.....

    Fy fasiken säger jag bara....

    SvaraRadera
  6. Va kul! Dit ska jag jag också faktiskt, bokade en "spontantur" dit åt mig och ena dottern, så vi ska dit i juni när jag kommer hem.

    SvaraRadera
  7. Låter härligt! Alltid kul att ha nåt att se fram emot.

    SvaraRadera
  8. Kul med resa,
    och bilderna ser jag fram emot ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Å,vad kul att få dra iväg.
    Nu har du mycket att se framemot. En resa och en fest...inte dåligt.
    Kram!

    SvaraRadera
  10. wohoo så skoj med resa! :D

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...