Alla vi som gillar Maria

lördag 14 mars 2015

Ett lågt pris att betala

Igår var det då äntligen dax för personalfest igen!!
Som vanligt hade vi sjukt roligt och jag tror att nedanstående bild visar det på ett utomordentligt sätt!! (Jag står längst till höger och ser lite märklig ut!)



En av kvällens höjdpunkter (för mig i alla fall) var mitt och Emelies uppträdande. I år blev det ett Carolamedley med omskrivna texter om min arbetsplats och mina arbetskamrater. Tyvärr kan jag inte dela med mig av filminspelningen eftersom texterna absolut inte är lämpliga för sociala forum. Och dessutom är de nog inte lika roliga för icke-Maxianer. 

Förvånansvärt nog mår jag alldeles utmärkt idag. Den där resorben gör ju verkligen vad den ska. Och även om jag inte hade mått bra hade det varit ett lågt pris att betala för en hejdundrande rolig kväll med typ 110 av mina (mer eller mindre) kära arbetskamrater.

Ikväll blir det traditionsenlig bakispizza trots utebliven baksmälla och så får jag väl titta på Mellon. Jag har inte sett på eländet innan men nu är det tydligen final. Jag kommer ju i vilket fall som helst att somna i soffan så plågan blir väl inte så långvarig.....

Vad ska du göra ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...