Alla vi som gillar Maria

fredag 5 september 2014

Min alldeles egna fredagsfräckis

På lagret på mitt jobb är det hål i golvet. De har varit där ett tag. Om det vill sig riktigt illa kan man välta med sin överfulla vagn om man kör i hålen. 
I dag stod tre män från ledningsgruppen vid hålen och pratade med två män som ska laga hålen. Jag närmar mig med min överfulla vagn och säger: 
Ska jag visa vad som händer om man kör den i fel hål?!?
Sen skyndade jag vidare.

Och på tal om att köra i fel hål....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...