Alla vi som gillar Maria

torsdag 28 augusti 2014

Att ligga till höger och vänster

När jag skaffade egen lägenhet för sisådär 20 år sedan skaffade jag en dubbelsäng.
Inte för att jag bodde tillsammans med någon men det hände ju att jag hade nattgäster.
Typ en tjejkompis eller så.
Jag sov på vänster sida av sängen.
Det gör jag fortfarande.
Som tur är min man en högersovare.
Linda  - en av mina bästa vänner - håller sig oxå till höger vilket underlättar eftersom jag brukar sova över hos henne ibland. När vi varit ute och festat eller när det är höststorm. Då kan vi dricka ett glas vin och promenera till jobbet dagen efter. Det är jättetrevligt.
Vilken sida sover du på?

3 kommentarer:

  1. Förvisad till högersidan.

    HörröDu, är det här en förtäckt valundersökning? ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag är flexibel. Däremot känns det avigt att hålla i "fel" hand.

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...