Alla vi som gillar Maria

torsdag 23 maj 2013

Nog för att jag

känner mig trött och sliten ibland.
Och att jag snart är lika nära 50 som 30.
Nog för att jag har ett hjärta som inte alltid ligger på topp.
Och att jag inte orkar gå lika snabbt/långt som innan operationerna.

Nog för att jag har en dålig rygg och ett kasst knä.
Men hjärnan är det inget fel på.
Behöver jag en rullator kan jag hitta en på egen hand.
Jag behöver inte få erbjudande på mailen........




Fast det är ju klart. Blir livet verkligen enklare så kanske jag ska skaffa en i alla fall......

1 kommentar:

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...