Alla vi som gillar Maria

tisdag 7 augusti 2012

Idag är en ny dag ♥

Jag vet att jag sa igår att allt kändes hopplöst men på min lilla morgonpromenad idag insåg jag hur mycket jag trots allt har att vara tacksam för. Inte minst för min underbara omgivning som jag har förmånen att vistas i varje dag.

Nu ska ni få följa med mig på min promenad!

Ung och gammal - sida vid sida


Vem vet vad som väntar runt nästa hörna?

Säkert något ogräs men vackert ändå

Precis som jag har trädet underbara vänner som stöttar mig ♥

Många godsaker finns i min skog

Kanske är det här tomtegubben sitter och nyser?

Kottarna har en mjuk härlig säng av mossa

Det finns en liten dusch....

...och en lite större

Man kan ha ett sår....

som inte syns på utsidan....


Gör det bästa och mesta av Din dag idag ♥

4 kommentarer:

  1. Tack för att jag fick följa med på promenaden!
    TA HAND OM DIG!

    SvaraRadera
  2. När livet går emot en så måste man hitta de små positiva sakerna i livet, annars skulle man aldrig orka ta sig igenom och ut på andra sidan.
    Fortsätt kämpa, du är bäst
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härlig promenad. Ja, det är viktigt att försöka tänka på allt man har att vara tacksam för.

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder från en härlig promenad. Och du har alldeles rätt, ibland glömmer vi det där självklara som är så vackert!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...