Alla vi som gillar Maria

fredag 17 augusti 2012

Gällande gårdagen

och inlägget om felhörningar kom jag att tänka på när en kompis till mig önskade "It´s a rainy day" av discjockeyn när vi var ute och roade oss för måååååånga år sen. Han förstod inte vilken låt hon menade så hon sjöng för honom: It´s a rainy day - hallelujah!!  (hon menade It´s raining men.....)

Och på tal om att dansa kommer här dagens fräckis som handlar om just dans.



Adam dansar med Eva. En kanonsnygg tjej med en fruktansvärt stor byst.
Rätt som det är så plockar hon fram det vänstra bröstet och frågar:
- Ser det ut som jag har punktering på detta? 
Adam  tittar storögt på Evass bröst med saliven rinnande ner på hakan och svarar:
-Nä.
Då plockar hon fram det högra bröstet, och ställer samma fråga:
- Ser det ut som jag har punktering på detta då?
Adam blir alldeles från sig av lycka av det han förväntas höra från Eva, när han knystar fram ett:
- Nä, det är inget fel på dessa två!
Fint! Släpp då ner domkraften som du har mellan mina ben.


Ha den allra bästa fredagen alla fina ♥
Själv nöjer jag mig med om den blir bra......

Och tack för att ni delade med er om era felhörningar. Jag gillar´t!!

3 kommentarer:

  1. Skrattar gott åt både "ettan o tvåan" och minns när jag ville höra "Hey men".Det rätta var så långt ifrån män man kan komma,nämligen....Amen! Jeesus så dum jag kände mig,hehehe!
    Önskar dig en skön helg :-)

    SvaraRadera
  2. Fniss,fniss åt din fredagshistoria. Trevlig helg önskar jag dig //M

    SvaraRadera
  3. Det är inte riktigt fredag innan Marias fräckis är läst. ;)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...