Alla vi som gillar Maria

tisdag 31 juli 2012

Min kropp motarbetar mig....




Är det möjligt att det j**la PK-värdet inte har rubbat sig en enda millimeter???
Jag började äta Waran torsdagen den 13 juli. På måndagen därefter tog jag mitt första prov. Läkarna gissade att det skulle vara uppe i 1.3 då för att sen sakta stiga mot målet som är mellan 2.0 och 3.0.
Igår  - den 30 juli - lämnade jag nytt prov och som ni ser på bilden är det FORTFARANDE 1.1.
Från att ha börjat med 7 tabletter i veckan är jag nu uppe i 16.
Nu är detta inte roligt längre.......

16 kommentarer:

  1. Antar att det var länge sedan det var roligt. Fy sjutton säger jag. Vad gör de nu då? Kram

    SvaraRadera
  2. Förbaskade kropp! Tror jag ska ringa till den...
    Kramar ♥

    SvaraRadera
  3. Förstår att du tröttnar, men kämpa på!!!
    Jag hjälper dig allt vad jag orkar (men det verkar inte hjälpa...)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Skickar en massa styrkekramar <3

    SvaraRadera
  5. Jag känner med dig! Har själv en rätt allvarlig "åkomma" där jag tar prov var 3e mån och det är lite av en terror med väntan på provsvar. Men på något underligt sätt lär man sig att förhålla sig till det....STOR kram //M

    SvaraRadera
  6. Fy vad tråkigt.:( Hoppas det vänder. Kram

    SvaraRadera
  7. Åh nej.... Nu får du ursäkta min okunnighet, men vad händer om det inte vänder? Kram

    SvaraRadera
  8. Så trist... Håll ut! Vi stöttar här över nätet så gott vi kan!

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Usch vad tråkigt :(
    Hoppas att det ordnar sig och att du sedan slipper äta så många. Kramar Milla

    SvaraRadera
  10. Det är just det min sköldkörtel försöker att göra...förstöra den egna kroppen... Jag har ökat dosen försiktigt nu och hoppas slippa större biverkningar den här gången.
    Visst blir man less när man inte själv kan styra allt det där...
    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  11. Nä fy tusan va trist att inte Waranet ger bättre effekt på såpass lång tid.... Hoppas det sätter lite mer fart nu då!
    *Kram*

    SvaraRadera
  12. Tror jag det, att det inte är roligt längre...men kämpa på!

    SvaraRadera
  13. Kämpa på bästa Maria! Hoppas aatt det snart vänder. Karmar.

    SvaraRadera
  14. Kramar!!!!! Skulle det vara. Vad skulle du med karmar att göra liksom?!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...