Alla vi som gillar Maria

tisdag 17 juli 2012

I morgon har jag beställt sol!!

Det slank nämligen ner ett par shorts i kundvagnen idag när jag var och handlade.

Jag skulle hemskt gärna vilja dem men av hänsyn till ert välbefinnande avstår jag.

Mina bleka ben gör sig inte så bra på bild just nu.

Men jag hittade en bild på en kvinna som har exakt likadana ben som jag. Fast hennes är lite brunare.

Och så har hennes shorts en annan färg än mina. Och så är mina shorts lite längre än hennes. Men resten är detsamma.



Fast jag har inga såna skor när jag går i shorts.......

7 kommentarer:

  1. Jag har oxå beställt sol =)

    SvaraRadera
  2. Solen kommer :-) Åtminstone hit!

    SvaraRadera
  3. Här har solen varit i dag!

    Snygga shorts! Ja, de du köpte, de i en annan färg och lite längre, förstår precis hur de ser ut! ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Lite mer sol behöver vi alla...Var är den??? Bakom molnen? Men där kan den väl inte stanna???

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jaså. Det är så det ligger till. Undrade precis vart min sol tagit vägen;=) Kram

    SvaraRadera
  6. Hahaha jaså??? DOM shortsen?!! Haha underbart!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  7. Hahaha, hoppas du fick din sol. Här har det varit soligt som tusan idag, halleluja! :)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...