Alla vi som gillar Maria

tisdag 17 juli 2012

I love återvinning!!

Nu när jag är sjukskriven i väntan på min operation har jag en hel del tid över. Tid som jag kan ägna åt att ta reda på en massa saker som jag alltid undrat men som jag aldrig hittat svar på.

Till exempel har jag länge undrat om det går att återvinna skinnet på falukorven.
Och vet ni vad?
Det gör det!





Nog för att jag gillar återvinning men jag tror att jag funderar vidare......

Så har ni något ni går och undrar över - bring it on!!


I dag intar jag alla måltider utanför hemmet. Lunch hos arbetskamrat, fika med kompis och middag hos svärföräldrarna. Jag kommer att bli såå bortskämd innan hela den här karusellen med mitt hjärta är över......

Ha det bäst!

11 kommentarer:

  1. Hahaha. Vilken syn. Tänk vad många du har att bjuda igen sen ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha, nä men guuuud vilka brallor alltså!

    SvaraRadera
  3. Tack för skrattet! Nu ska jag börja samla på falukorvskinn. Kan vara bra att ha i reserv om jag inte har nåt tyg hemma att sy av. Du är värd att bli bortskämd, så bara njut. Kram

    SvaraRadera
  4. Hahaha, bara att börja samla korvskinn då. Man kan alltid sy lite julklappar åt familjen.

    Härligt att du blir bortskämd. Inte mer än rätt efter allt du gått igenom.

    SvaraRadera
  5. Fortsätt bli bortskämd! Intressant att vilja se ut som en falukorv, undras om byxorna gnidits in med såpa eller fett för att kunna dras på..

    SvaraRadera
  6. Herregud, de hade ju lika gärna kunnat vara målade på henne... allt syns ju!

    SvaraRadera
  7. Skulle trott att det var målade byxor om det inte var för vecken vid knäna. :-O

    Du är säkerligen värd att bli bortskämd!! ♥

    SvaraRadera
  8. Hejsan.
    allt väl med dig idag?
    HAHA, vilken bild :p
    jag har precis tagit upp mitt bloggande igen, efter fått lite mera lugn & ro i livet.
    Kolla gärna in min blogg & skriv en rad (:

    SvaraRadera
  9. Näe, hahaha, det hade jag ingen aning om och jag får nog erkänna att jag tycker att falukorvskinnet gör sig bättre på falukorven, skratt!
    Njut av en dag utan matlagning. Kramkram

    SvaraRadera
  10. Klart du ska bli lite bortskämd av vänner o bekanta. Nån ordning får det väl ändå vara *blink, blink*
    Ska fundera ut nån klurig fråga så återkommer jag. Ha det bäst!

    SvaraRadera
  11. Hahaha, tror jag hoppar falukorvsbrallorna ;)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...