Alla vi som gillar Maria

lördag 14 juli 2012

Det bjuder jag på

Igår gjorde jag och sambon göra något vuxet ihop. Vi gick på bio. OJ vad vuxna vi ser ut!!






Jag var tvungen att ta en bild och lägga på FB tillsammans med texten: Här sitter vi och ser fåniga ut! och en arbetskamrat var snabb att tillägga: plus att ni har glasögon på er.....


Men ikväll SKA vi göra något vuxet. Vi ska sitta med goda vänner vid matbordet i 7-8 timmar och bara prata. Våra barn frågar varenda gång vi haft gäster hur vi kan sitta vid bordet och prata så länge. Det är ingen konst svarar jag. Eller hur??



11 kommentarer:

  1. Hahaaha, vilken härlig arbetskamrat du har!!!

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig pratat med med gäster så länge men jag tror inte att det är svårt. Vilken film såg ni?

    SvaraRadera
  3. Hihihi, det var en rolig kommentar från kollegan ;)

    SvaraRadera
  4. Ingen konst alls. Det värsta är när man ska resa sig upp. Kram

    SvaraRadera
  5. Det är mysigt med biokvällar som inte innefattar utspilld läsk och kissnödiga barn-mitt-i-filmen avbrott, hihi, även om det för mig är för länge sedan passerade år :) Vilken film såg ni?
    Kram

    SvaraRadera
  6. När jag var liten undrade jag oxå hur man kunde sitta och bara prata så länge. Nu när jag är vuxen vet jag att det är riktigt trevligt

    SvaraRadera
  7. Är det skillnade på att vara barn och vuxen? Förmågan att orka sitta och prata riktigt länge

    SvaraRadera
  8. Nej guuud, ett par timmar känns som fem minuter när man sitter och babblar :-)

    SvaraRadera
  9. Hahaha, rolig jobbarkompis du har.

    Nej, sitta och prata en hel kväll och en halv natt är inga problem. :)

    SvaraRadera
  10. Har varit väldigt frånvarande och blir lite ledsen för din skull när jag läser att ditt hjärta inte är okej efter allt du gått igenom. Det måste vara jobbigt som satan att gå igenom! Jag hoppas verkligen att läkarna får till det och att du snart joggar omkring och får syn på läckra karlar ;)

    Att sitta och prata i åtta timmar kan till och med kännas " det var för kort stund!" :) - hoppas att ni hade en glimrande kväll.
    KRAM!

    SvaraRadera
  11. Haha, såg den kommentaren. Väntar på att höra hur du hämnades. :)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...